فرمانده سپاه شهرستان بوکان:پیام روشن شهدایی همچون شهید حرم ، اسماعیل شجاعی ، مبارزه با دشمنان اسلام تا مرز شهادت است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، یادواره شهید 'اسماعیل شجاعی' نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان غربی و شهدای محله امیر آباد بوکان با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس و خانواده های شهدا برگزار شد.


فرمانده سپاه شهرستان بوکان ، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای مدافع حرم گفت: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری ها، فداکاری ها و شهادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی های آنان است و امروز هم رزمندگان اسلام در خارج از مرزها برای دفاع از حریم ولایت جانفشانی می کنند.


سرهنگ طالب رحیمی اظهار کرد: شهدا کسانی بودند که با شهادت خود پایداری و امنیت کنونی را به ما هدیه دادند این شهدا کسانی هستند که توصیف جایگاه و مقام آنها در حد و جایگاه ما نیست.


سرهنگ رحیمی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و مرقد حضرت امام (ره) افزود: این حادثه مشخص کرد که تروریست ها برای برهم زدن وحدت و انسجام امت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و خواهان دستیابی به اهداف شومشان در جامعه اسلامی ایران هستند و ما باید در این خصوص کاملا هوشیار باشیم.


وی همچنین از وجود برخی بی حجابی ها در جامعه انتقاد کرد و اظهار کرد: این موضوع به وسیله دشمنان اسلام ترویج داده می شود و می خواهند که با ترویج فحشا بنیاد خانواده را هدف قرار دهند.


فرمانده سپاه بوکان رمز موفقیت مسلمانان را در حفظ وحدت عنوان کرد و افزود: همه باید وحدت خود را حفظ و به دشمنان اجازه ندهیم که در صفوف مسلمانان رخنه کرده و اختلاف را ترویج دهند.


همچنین در این مراسم ، از 9 خانواده شهید منطقه امیر آباد بوکان و خانواده نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان غربی تجلیل شد.


شهید شجاعی پس از 25 روز جنگ مسلحانه با تروریست های داعش در عملیات آزادسازی نبل الزهرا در 23 بهمن سال 1394به درجه رفیع شهادت رسید و لقب نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت را گرفت.


انتهای پیام/ع

 

یادواره اولین شهید مدافع حرم اهل سنت ، شهید اسماعیل شجاعی در بوکان آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.