به مناسبت دهه مبارک کرامت شهرستان پارس‌آباد میزبان خادمان امام رضا(ع) و پرچم آستان قدس رضوی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد افزود: همانند سال گذشته در گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع) شهرستان پارس‌آباد شاهد حضور خادمان و پرچم آستان قدس  رضوی از سوی تولیت آستان در این شهرستان خواهد بود.

وی با بیان این که استقبال مردم ولایتمدار پارس‌آباد در سال گذشته پرشور و بی‌نظیر بود، گفت: برنامه استقبال از این کاروان 13 مرداد ماه روز جمعه بعداز نماز مغرب و عشا در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پارس‌آباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به ارزش و فضیلت زیارت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در احادیث و روایات تصریح کرد: حضور کاروان خدام و پرچم امام رضا(ع) در نواحی مختلف فرصت مناسبی برای عرض ارادت مردم و معرفی شخصیت بی‌نظیر  آن حضرت و ایجاد فضای معنوی رضوی در جامعه  است.

باقری با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این استقبال معنوی بیان کرد: از عموم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان پارس‌آباد برای حضور باشکوه در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

وی تصریح کرد: حضور مردم پارس‌آباد در مراسمات مذهبی و ملی بی‌نظیر و قابل ستودنی است و این ریشه در فرهنگ غنی اسلامی مردم این شهرستان دارد.

 

انتهای پیام/ع

خادمان امام رضا(ع)

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.