سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: احترام زیادی برای شاگردان منصوریان قائل هستیم، اما فقط برای کسب پیروزی وارد میدان می‌شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبداله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار استقلال خوزستان و استقلال گفت: می‌دانیم فردا دیدار سختی را در مقابل استقلال و هوادارانش در پیش داریم، اما امیدوارم هر ۳ امتیاز این دیدار را بدست آوریم.

ویسی در ادامه گفت: کسب امتیاز در بازی های پیش رو بسیار حیاتی است و شیوه بازی ما مهم نیست و فقط به فکر کسب نتیجه هستیم و با کسب امتیازات بیشتر می توانیم جایگاه خود را بهبود بخشیم. برای سه امتیاز دیدار با استقلال تهران وارد زمین می شویم اما به یک امتیاز هم راضی هستم.

او گفت:‌ هر وقت به تیمی رفته‌ام انقلابی در آن صورت گرفته است. 10 -15 بازیکن از جمع ما جدا شده‌اند و در همین حدود هم جذب بازیکن داشته ایم. تمام تلاش ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم امسال نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: هیچ مسابقه‌ای مانند دیگر بازی ها نیست ما می‌خواهیم خوب باشیم و به جایگاه بالای برسیم‌، در دیدار قبلی خود ضعیف عمل کردیم اما توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم، استقلال تهران تیم قابل احترامی است و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد و در دیدار مقابل ما از بازیکنان بیشتری نسبت به مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان استفاده می کند.

ویسی در خصوص داوری مسابقه گفت: اگر اشتباهی رخ دهد مردم باهوش هستند و متوجه می شود اما بعید می دانم اتفاق خاصی بیفتد اشتباه داوری برای همه هست و نباید آن را بزرگ کنیم یک روزی ممکن است به ضرر ما باشد و روز دیگر به نفع ما. به بازیکنان خودم یاد میدهم از دستورات داوری پیروی کنند و به آنها اعتراضی نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص حسن بیت سعید گفت: شناخت خوبی از تمامی نفرات تیم فوتبال استقلال تهران دارد و می توانیم نبرد خوبی را با آنها رقم بزنیم و فکر نمی کنم بازیکنان استقلال تهران روز خوبی مقابل ما داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نشست خبری ویسی پیش از دیدار با استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۱:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
واسه رو کردن هم باشه مردانه بازی کنین تا کیسه کشا لاف بیهوده و خالی بندی نکنن .. رو نمایی از استقلال.....
آخرین اخبار