فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 13 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در نتيجه تلاش های مأموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

کشف 13 فقره سرقت قطعات خودرو درکرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: رويکرد اجتماعی و جامعه محوری پليس و استفاده از ظرفيت های مردمی در تحقق امنيت پايدار يکی از مهمترين شروط پايداری امنيت در هر جامعه است و تا زمانی که مردم و دستگاهها با پليس همراه نشوند امنيت برقرار نمی ‌شود.

وی افزود: در همين رابطه مأموران انتظامی اين فرماندهی با انجام يكسری کارهای اطلاعاتی، اقدامات پليسی و اعزام گشت های مضاعف در سطح حوزه استحفاظی خود موفق به کشف چندين فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگيری سه سارق در رابطه با اين كشفيات بيان داشت: اين تعداد کشف شامل 8 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و 5 فقره سرقت قطعات خودرو است.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: اموال به سرقت رفته پس از شناسايی مالباختگان به آنان تحويل و تحقيقات پليس کرمان برای شناسايی و دستگيری ديگر سارقان و مالخران مرتبط با اين سرقت ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

کشف 13 فقره سرقت قطعات خودرو درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار