دیدار دو تیم سایپا و صنعت نفت آبادان با برتری 3 بر 2 شاگردان دایی به پایان رسید.

سایپا 1 - صنعت نفت آبادان 0به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دو تیم سایپا و صنعت نفت آبادان از ساعت 20:30 در ورزشگاه پاس قوامین تهران آغاز شد.

 ترکیب سایپا

محمدرضا اخباری، رضا علیاری، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی زاده، سید احمد مهدی زاده، رضا اسدی، حامد شیری، امید خالدی و محمد عباس زاده
سرمربی: علی دایی

ترکیب صنعت نفت آبادان

 ناصر سالاری، علی عبدالله زاده، مگنو باتیستا، فرید بهزادی کریمی، دوسانتوس سزار، جاسم کرار، حسین ساکی، حسین بغلانی، محسن حمیدی، محمد شادکام و لوسیان پریرا

سرمربی: فراز کمالوند

پیش از آغاز مسابقه مربیان دو تیم برای خوش و بش سمت یکدیگر رفتند.

برای دیدن این مسابقه اوسیانو داکروز و دن گاسپار مربیان تیم ملی به ورزشگاه آمده اند.

فرشید اسماعیلی،میثم مجیدی و بابک حاتمی در جایگاه ویژه بازی نظاره گر مسابقه هستند.

حدود 300هوادار که بیشتر آنان آبادانی هستند برای دیدن این رقابت به استادیوم آمده اند.

پس از اینکه در دقیقه 20 حامدشیری توانست از روی نقطه پنالتی گل نخست شاگردان دایی را به ثمر برساند بهزاد غلامپور بر روی سر و کله دایی افتاد.

پس از گل نخست تیم سایپا فراز کمالوند شروع به اعتراض کردن به کمک داور بازی کرد و معتقد بود رضا مهدوی داور نباید پنالتی را به سود تیم سایپا اعلام می کرد.

در جایگاه cip افرادی چون رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا،عنایت آلله آتشی فرشاد فلاحت زاده حضور دارند.

با توجه به مسابقه فردای تیم استقلال خوزستان در مقابل استقلال پس از پایان تمرین تیمش تصمیم گرفت برای دیدن مسابقه دو تیم سایپا وصنعت نفت آبادان به همراه بهمن روشنایی به ورزشگاه پاس قوامین بیابد.

در برخی از صحنه ها فراز کمالوند به نحوه قضاوت داور معترض بود و اعتقاد داشت داور مسابقه نباید صحنه هایی را که خطا نیست به سود تیم سایپا خطا اعلام کند.

پس از گل حسین بغلانی نیمکت تیم صنعت نفت به حالت انفجار در آمد و کلیه اعضای نیمکت این تیم به سمت زمین دویدند.

در دقیقه 40 مسابقه آغاز حرکت از علی قلی زاده و پاس برای مهدی ترابی منجر به این شد تا مهدی ترابی مجددا توپ را درون محوطه جریمه به قلی زاده برگرداند و قلی زاده با یک ضربه پای چپ گل دوم سایپا را به ثمر رساند.البته پس از این گل قلی زاده به سمت نیمکت تیمش رفت و کلانتری را در آغوش گرفت.

پس از گل دوم تیم سایپا علی دایی خوشحالی شدیدی را از خود بروز داد.

برخی از بازیکنان تیم سایپا و صنعت نفت در اواخر نیمه نخست پشت دروازه ها شروع به گرم کردن کردند.

مرتضی اسدی کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان که هفته گذشته در اواسط بازی با استقلال مصدوم شد در این بازی از روی نیمکت ذخیره ها بازی تیمش را دنبال می کند.در پایان نیمه اول با یکی از هواداران آبادانی شروع به صحبت کردن کرد.

 در دقیقه 46 مسابقه یکی از هواداران به دلیل تشنگی از محمد زبیر نیک نفس درخواست بطری آب کرد که بازیکن تیم آبادانی کنار زمین آمد و به این هوادار یک بطری آب داد.

هواداران تیم صنعت نفت با شعار فراز کمالوند دستور حمله با سرمربی تیم خود صحبت کردند.

پیش از ورود امید جهانبخش به داخل زمین هوادادان تیم صنعت نفت شروع به تشویق کردن او کردند.

در دقیقه 58 امید جهانبخش به جای فرید بهزادی کریمی برای تیم صنعت نفت به داخل زمین آمد.

در دقیقه 66 حرکت رو به جلوی بازیکنان صنعت نفت روی پاس دیدنی کرار منجر به خطا بر روی شیمبا شد.پس از این موضوع با توجه به اینکه علیاری مدافعی که این خطا را انجام داده بود یک کارت زرد داشت فراز کمالوند اعتقاد به اخراج او داشت که با داور چهارم شروع به مشاجره کرد.

پس از گل شیمبا در دقیقه 67 فراز کمالوند با مشت های گره کرده شروع به خوشحالی کردن پرداخت.در ضمن شیمبا شادی گل خود را با مرتضی اسدی کاپیتان مصدوم تیمش تقسیم کرد.

هواداران آبادانی ورزشگاه پاس قوامین را به غوغا کرده ای تبدیل کرده اند.به طوری که بازیکنان صنعت نفت با شور و هیجان خاصی بازی را دنبال می کنند.

عیسی زاده مدیر عامل تیم صنعت نفت آبادان هم در جایگاه ویژه نظاره گر بازی است.

دقیقه 73 فراز کمالوند را با شعار فراز طابادانی تشویق کردند که او با تکان دادن دست به ابراز محبت هواداران پاسخ داد.

دقیقه 74 حرکت خوب بازیکنان صنعت نفت درون محوطه جریمه با پاس رو به بیرون محمد شادکام ضربه امید جهانبخش بازیکن تعویضی صنعت نفت که در نیمه دوم به زمین آمده بود با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت.پس از این اتفاق فراز کمالوند بهت زده به سمت نیمکت تیمش برگشت.

دقیقه 77دومین تعویض صنعت نفت بدین صورت انجام گرفت که کرار جاسم از بازی خارج و به جای او زبیر نیک نفس وارد میدان شد.

دقیقه 79 علی دایی سرمربی تیم سایپا اعتقاد داشت داور مسابقه باید خطای شیمبا را بر روی بازیکنان تیم سایپا اعلام کند نه اینکه بی اعتنا از کناراین صحنه ها گذر کند.

دقیقه82 در هنگام رضا جعفری بازیکن تیم سایپا به داخل زمین علی دایی سرمربی تیم سایپا نکاتی را به بازیکنان تیمش گوشزد کرد.

پیش از پایان مسابقه بابک حاتمی،فرشید اسماعیلی و بهنام برزای در هنگام خروج از ورزشگاه با یکدیگر عکس سلفی انداختند.

هواداران تیم آبادانی به شدت علیه قضاوت داور معترض هستند و معتقدند داور به سمت تیم سایپا غش کرده است.

پس از خطای کرار جاسم روی بازیکن سایپا که یک کارت زرد هم برایش همراه داشت به سمت علی دایی رفت و با او خوش و بش کرد و صورت علی دایی را بوسید و به دلیل خطا از او عذرخواهی کرد.

در دقیقه 92 مسابقه ارسال بلند بر روی دروازه صنعت نفت آبادان ابتدا با ضربه سر به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت سلیمانی با شوت بعل پا گل برتری تیمش را به ثمر رساند.پس از این موضوع نیمکت تیم سایپا به حالت منفجر در آمد به طوری که حتی محمدرضا اخباری هم به شدت خوشحالی پرداخت.

پس از به ثمر رساندن گل سوم سایپا توسط احمد مهدی‌زاده، گوینده ورزشگاه زننده گل سوم سایپا را به اشتباه، محمد سلیمانی اعلام کرد.

هواداران نفت در حالی که لباس برزیل را بر تن داشتند با زبان عربی تیم شان را تشویق می‌کردند.

پس از پایان دیدار بازبکنان تیم سایپا با داور مسابقه دست دادند.در ضمن بازیکنان به سمت هواداران تیمشان رفتند و با آنها به خوشحالی پرداختند.

انتهای پیام/

برتری شاگردان دایی مقابل نفتی های آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار