عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس گفت: مجموعه باشگاه پرسپولیس از مدیریت تا بازیکنان در کسب پیروزی ها سهیم هستند و نقش موثری دارند.

محمد زادمهره در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد پرسپولیس برابر تراکتورسازی اظهار کرد: مجموعه باشگاه پرسپولیس از مدیریت تا بازیکنان تلاش کرده و دومین برد خود را در تبریز بدست آوردند. 

او ادامه داد: تیم پرسپولیس بازی سختی را در تبریز پیروز شد و بازیکنان پرسپولیس مصمم هستند که روند رو به رشد خود هم در لیگ قهرمانان آسیا دامه بدهند.

زادمهر درباره تعویض طلایی برانکو و گلزنی کامیابی نیا در این بازی گفت: بازیکنان پرسپولیس هر زمانی که وارد زمین بازی می شوند با تمام وجود بازی می کنند و کامیابی نیا هم با رفع مصدومیتش خوب بازی کرد و گل برتری پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساند. 

عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس درباره گلزنی منشا در اولین بازی بیان کرد: منشا مهاجم گلزنی است و از موقعیت ها به نحو احسن استفاده می کند و در نهایت هم توانست در این بازی گل بزند. 

اشتباه در فوتبال  یک امر طبیعی است 

زادمهر درباره اشتباه خلیل زاده در دریافت گل تراکتورسازی تصریح کرد:  خلیل زاده مدافع خوبی است و فقط یک اشتباه کرد که آن هم منجر به گل تراکتورسازی شد. در فوتبال همه بازیکنان اشتباه می کنند و  خلیل زاده هم از این امر مستثنا نیست. وی به مرور زمان با بازیکنان هماهنگ می شود و بهتر بازی می کند. 

مسائل حاشیه ای بر عملکرد طارمی تاثیر نداشته است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره ناکامی طارمی در گلزنی بیان کرد: به نظرم مسائل حاشیه ای تاثیری بر بازی طارمی نداشته است و وی تلاش خود را انجام داده اما به علت بدشانسی در گلزنی موفق نبوده است. 

اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس قابل احترام هستند 

او درباره اینکه هنوز هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب نشده است، بیان کرد: اطلاعی درباره تاخیر در انتخاب هیئت مدیره ندارم اما هر کسی که عضو هیئت مدیره شود قابل احترام است. 

هواداران رکن اصلی باشگاه پرسپولیس هستند 

زادمهر درباره اینکه باشگاه با حمایت هواداران می تواند بدهی ژوزه و دستیارانش را بدهد، بیان کرد: هواداران رکن اصلی باشگاه هستند و آنها می توانند تا حدودی مشکلات مالی باشگاه را با کمک های خود برطرف کنند. به هر حال در همه جای دنیا هواداران نقش مهمی در باشگاه ها دارند و مدیریت باشگاه پرسپولیس هم قصد دارد از کمک هواداران برای پرداخت بدهی ها استفاده کند. البته حمایت مالی هواداران یکی از راه های پرداخت بدهی ها است و باشگاه پرسپولیس علاوه بر این می توتند با اخذ وام ، ترانسفر بازیکنان به خارج از کشور و همکاری با یک حامی مالی  بدهی های خود را پرداخت کند. 

پاداش ها منجر به افزایش روحیه بازیکنان می شوند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره آپشن های تشویقی که در قرارداد بازیکنان قرار دارد، بیان کرد: وجود آپشن ها در قراردادها انگیزه بازیکنان را  بالا می برد 

اما این موضوع دو طرفه است و باید مسئولان بتوانند این پاداش ها را پرداخت کنند تا بازیکنان با روحیه بالا  به مصاف حریفان خود بروند. 

عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم بازی های سختی پرسپولیس پیش رو دارد اما بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت می کنند تا  در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازیهای درخشانی را انجام بدهند و در بین مسافران جام جهانی روسیه باشند. 

انتهای پیام/ 

دومین برد پرسپولیس در لیگ هفدهم 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار