طرح استعدادیابی اسکیت به منظور ارتقاء این رشته، بزودی در شهرستان کرمان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه هیأت رئيسه هیأت اسکیت استان به میزبانی کرمان و با حضور مسئولان برگزار شد، در این نشست، طرح استعدادیابی رشته اسکیت مطرح و مقرر شد در صورت موفقیت آن در شهرستان کرمان، به دیگر شهرستان ها هم تعمیم داده شود.

در این جلسه، از اعضا درخواست شد، نقطه نظرات احتمالی خود را براى استفاده حداکثری از این طرح و رفع مشکلات، تحویل دبیرخانه هیأت دهند .

همچنین قرار شد به منظور استفاده از پیشنهادات و اظهار نظر مربیان و باشگاه داران این رشته، جلسه اى ترتیب داده شود تا پس از جمع بندی دقیق و در نظر گرفتن تمامی جوانب، سرانجام این طرح کلید بخورد .

از دیگر مصوبات این نشست، برگزاری ماهانه و منظم جلسه هیأت رئيسه در اولین دوشنبه هر ماه و مذاکره با یکی از تولیدی هاى پوشاک به منظور عقد قرارداد و خرید پوشاک یک دست براى اعضای هیات اسکیت استان پس از تأمین اعتبار بود .

همچنین مقرر شد، نظارت بر حسن انجام وظیفه از سوى باشگاه داران از نیمه دوم شهریور ماه آغاز شود و در این مدت فرمتی را که براى نظارت بر کار باشگاه هاى اسکیت استان طراحی شده است از سوى اعضا بازبینی و پیشنهادات ارائه گردد تا فرمت در اختیار باشگاه داران قرار گیرد و آنها تلاش خود را براى مرتفع کردن مشکلات احتمالى بکار ببندند.

یادآور می شود: در حاشیه ی این نشست، خدیجه على بیگی، مدیر عامل خیریه مهر مادر و یکی از خیرین برتر ورزشی ساز استان کرمان، حکم خود را به عنوان یکی از اعضای هیأت رئيسه هیأت استان دریافت کرد.

انتهای پیام/ب

 طرح استعدادیابی اسکیت اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.