از مخاطبین خواسته می‌شود تا با گذاشتن عينك سه بعدي، برای لحظاتي، زائر حرم امام رضا(ع) شوند.

واكنش های جالب مردم به سفر مجازی به حرم امام رئوفبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حرم مطهر امام رضا ع سالیان سال است که مامن و پناهگاه عاشقان و دلدادگان بسیار از هر گوشه و کنار دنیا بوده است، زائرانی که با پای دل، پا در این مکان مقدس می‌‌نهند و با امام خویش نجوا می‌کنند.

در این میان، در عصر حاضر، تکنولوژی دنیای جالبی برای پیش چشم همه باز کرده، گجت‌های شبیه سازی که به افراد اجاز ه می‌دهد بدون حضور فیزیکی، موقعیت‌های مختلف را تجربه کرده و از آن لذت ببرند.

ویدئو زیر به سراغ یکی از همین گجت‌ها رفته، و تلفیقی جالب از تکنولوژی و معنویت پیش چشم مخاطب باز کرده است، از چند عابر خواسته شده تا با قرار دادن عینک سه بعدی بر روی چشم ، سفری مجازی به شهر مشهد کرده و زائری در حرم علی ابن موسی الرضا شوند، واکنش افراد پس از این اتفاق دیدنی است.

 

 

 
 
انتهای یپام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
صلی الله علیک یاعلی بن موسی الرضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفاگزارشی ازداروهای کمیاب درکشوربخصوص داروهای بیماری گلوکوم تهیه کنید.مدتهاست داروهای این بیماری درکشورکمیاب شده ومابیماران برای تهیه دارو به سختی افتاده ایم.باوجوداینکه داروهاهمه ساخت ایرانن یامشابه ایرانی دارن وتعدادبیماران هم که یکدفعه بالانرفته.سامانه۱۹۰داروخانه هایی که داروهای کمیاب رادارندمعرفی میکنه ولی اول اینکه ماشهرستانی هابایدهرماه به مرکزاستان مراجعه کنیم هم اینکه داروی یکماه روبه علت کمبودکشوری که هست به مانمیدن