مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان غربی گفت:شاخص بهره مندی فاضلاب در آذربایجان غربی ۶۳ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛رسول اکبری مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان غربی صبح امروز در آیین افتتاح مدول دوم سامانه فاضلاب شهرستان خوی که با حضور حمید چیت چیان در خوی برگزار شد گفت:کلیه اقدامات صنعت آب و فاضلاب کشور و به ویژه آذربایجان غربی بر اساس سیاست های کلی اصل 44 قانون پیش رفته است.

وی  با بیان این که بحث چابک سازی و کوچک سازی سازمان پیگیری شده است، افزود: توجه جدی کیفیت آب در سطح استان به بهترین شکل اجرایی می شود.

مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان غربی گفت:در استان حدود 33 طرح با 75 پروژه و با اعتبار بیش از صد میلیارد ریال در حال اجرا هستند.

اکبری با اشاره به اولیت های شرکت آب و فاضلاب استان افزود: افزایش شاخص بهره مندی و کیفیت آب و مشتری مداری و استفاده از توان بخش خصوصی نیز از اولویت های شرکت در استان است.

وی ادامه داد:ظرفیت سامانه های  فاضلاب در آذربایجان غربی بیش از 73 میلیون متر مکعب بود که در دو سال اخیر این ظرفیت را به 110 میلیون متر مکعب رسانده ایم.

اکبری با اشاره به اینکه در زمینه فاضلاب اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود:هم اکنون شاخص بهره مندی فاضلاب در آذربایجان غربی بیش از 63 درصد است.

مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان غربی ادامه داد: ظرفیت تصفیه آب در تصفیه خانه های استان نیز از ۲۰۰ هزار مترمکعب در شبانه روز به ۳۰۰ هزار مترمکعب رسیده است.

انتهای پیام/م

63 درصد، شاخص بهره مندی فاضلاب در آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.