یزد؛

امضای تحریم ها از سوی آمریکا کار دشمنی آمریکا برای ما روشن تر می شود

امام جمعه تفت گفت:امضای تحریم ها این تحریم ها برای دشمنی با ایران بی فایده است چراکه ما را برای فعالیت مصمم تر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام و المسلمین غفوری امام جمعه تفت در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری در روز گذشته، توصیه های راهگشای مقام معظم رهبری به ریاست جمهوری را بیان کرده و ابراز امیدواری کردند تا این سفارش ها توسط رئیس جمهور و مدیران به کار گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با بیان اینکه فردا روز تحلیف ریاست جمهور است برای رئیس جمهور و همه دولت مردان آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدواریم در دولت جدید زمینه رشد در همه زمینه ها به ویژه در زمینه دینی فراهم شود و کشور مادر دنیا بدرخشد و چشم دشمنان را کور و چشم دوستان را روشن کند.

وی از ریاست محترم جمهور خواست تا افرادی را برای وزارت خانه ها انتخاب کند که جهادی ترین، متدین ترین، باتقواترین، کاری ترین، باتجربه ترین و دلسوزترین فرد باشد.

 خطیب نمازجمعه تفت با بیان اینکه در کشور ما قحط الرجال نیست و مدیران پیگیر انقلابی از همه طیف ها وجود دارد خواست تا مدیران ناکارآمد ادارات را عوض کنند و افرادی کاری را جایگزین آنها کنند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری دربخش دیگری از خطبه های خود به امضای تحریم ها از سوی رئیس جمهور آمریکا اشاره کردو افزود: این تحریم ها باید ما را برای کار بیشتر مصمم تر کند و با این کار دشمنی آمریکا برای ما روشن تر می شود.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: این تحریم ها برای دشمنی با ایران بی فایده است چراکه ما را برای فعالیت مصمم تر می کند و به جوانان ما انگیزه می دهند تا با تلاش بیشتر کشور را به قله های افتخار برسانند.

 تبریک میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و اهمیت دادن خانواده ها به مسائل دینی و اخلاقی فرزندانشان از دیگر موضوعات مورد بحث حجت الاسلام غفوری در خطبه های نمازجمعه تفت بود.

انتهای پیام/ ی

اهمیت دادن خانواده ها به مسائل دینی و اخلاقی فرزندانشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار