اشرف غنی در رأس یک هیات بلند پایۀ دولتی به منظور غم‌شریکی با خانواده‌های قربانیان حادثه تروریستی بالای مسجد جوادیه عصر امروز وارد هرات شد.

رئیس جمهور غنی به هرات رفتببه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، محمد اشرف غنی رئیس ‌جمهور افغانستان در رأس یک هیات بلند پایۀ دولتی به منظور غم‌شریکی با خانواده‌های قربانیان حادثه تروریستی بالای مسجد جوادیه و بررسی اوضاع امنیتی ولایت هرات، عصر امروز وارد مرکز آن ولایت گردید.

گفتنی است که رئیس جمهور غنی ابتدا با خانواده‌های شهدای رویداد تروریستی در مسجد جوادیه، دیدار خواهد کرد و مراتب تسلیت و همدردی خویش را با آنان ابراز خواهد نمود.

همچنان رئیس جمهور در جریان این سفر قرار است با خانوادۀ فاطمه قادریان یکتن از اعضای تیم ربات ساز کشور که پدرش را در حادثه تروریستی مذکور از دست داده است، به طور جداگانه دیدار و با وی و سایر اعضای خانواده‌اش، غم‌شریکی و همدردی نماید.

رئیس جمهور کشور در این سفر، برعلاوۀ دیدار با والی آن ولایت، به قول اردوی ۲۰۷ ظفر خواهد رفت و در آنجا طی یک جلسه‌ای امنیتی با اشتراک مقامات ملکی و نظامی آن ولایت، اوضاع امنیتی حوزۀ جنوب غرب بخصوص ولایت هرات را بررسی خواهد کرد.

به همین ترتیب رئیس جمهور غنی با جنرالان، سربازان و بریدملان قول اردوی متذکره، دیدار خواهد نمود و خواست‌ها و پیشنهادت آنان را بخاطر بهبود وضعیت امنیتی ولایت هرات، استماع خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.