رئیس سازمان لیگ جودو گفت:یکی از اهداف مهم ما در لیگ جودو روی آوردن به جوانگرایی است و خوشبختانه تا حدود زیادی به این هدفمان دست یافته ایم .

سعید قمی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد اینکه چند تیم در سیزدهمین دوره لیگ برتر جودو شرکت کرده اند،اظهار داشت:خوشبختانه شاهد این هستیم که لیگ برتر و دسته یک جودو باشگاه های کشور بعد از وقفه ای یک ساله از صبح امروز در سالن شهید افراسیابی با حضور یازده تیم آغاز شد.

او در پاسخ به این سوال که چند ورزشکار در سیزدهمین دوره لیگ برتر جودو حضور دارند گفت:حدود 180 ورزشکار در این مسابقات حضور دارند.

رئیس سازمان لیگ درباره کیفیت امسال لیگ جودو گفت:خوشبختانه مسابقات از سطح بالایی برخوردار است به طوری که تمام ملی پوشان و قهرمانان جودو در این مسابقات حضور دارند.در ضمن یکی از اهداف مهم ما در لیگ جودو روی آوردن به جوانگرایی است و خدا را شکر تا حدود زیادی  به این هدفمان دست یافته ایم .

قمی در مورد بحث قراردادهای پایین ورزشکاران جودو در لیگ اظهار داشت:امسال تا حدود زیادی مبالغ قرارداد بازیکنان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و در ضمن این را هم باید بگویم که 2 موضوع باعث می شود تا رقم قرارداد ورزشکاران افزایش یابد،اول حمایت اصحاب رسانه از ورزشکاران و دوم حامی مالی که خوشبختانه در هر 2 این موارد تاکنون موفق عمل کرده ایم.

قمی در پایان تصریح کرد:هفته اول لیگ را به نام شهدای اصحاب رسانه نامگذاری کرده ایم و به همین علت تصمیم گرفتیم در حین برگزاری مسابقات از تعدادی از خبرنگاران اصحاب رسانه با اهدای هدایایی تجلیل کنیم.همچنین جا دارد از محمد درخشان رئیس فدراسیون که باعث شدند بانوان بدون هیچ مشکلی برای دیدن مسابقات لیگ جودو و دسته یک باشگاه های کشور به سالن شهید افراسیابی بیایند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس سازمان لیگ جودو پس ازپایان هفته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار