رودکی گفت: خوشبختانه تمامی نفرات ملی پوش در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشتند و این مسئله باعث شد تا رقابت‌ها از جذابیت بالاتری برخوردار شود.

محمدرضا رودکی در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد شروع سیزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک جودو باشگاه های کشوراظهار داشت:هفته اول سیزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک جودو باشگاه های کشور از صبح امروز در سالن شهید افراسیابی آغاز شد.

او ادامه داد:در سال گذشته بنا به دلایلی که فدراسیون جودو و تیم ها داشتند لیگ برگزار نشد،اما خدا را شکر امسال دیگر مشکلات سال گذشته وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم با جذب حامیان مالی شرایطی را فراهم بیاوریم تا تیم های بیشتری در سال های آینده در لیگ جودو شرکت کنند.

مدیر تیم های ملی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری لیگ می تواند در آینده به تیم ملی کمک کند یا خیر،گفت:قطعا می تواند گره گشا باشد به صورتی که هر چقدر مسابقات پویاتری داشته باشیم مطمئنا می توانیم جوانان مستعد زیادی را کشف و آنها را به تیم ملی معرفی کنیم.همچنین خوشبختانه تمامی نفرات ملی پوش در رقابت های لیگ برتر حضور داشتند و این مسئله باعث شد تا رقابت ها از جذابیت بالاتری برخوردار شود.

او در پایان اظهار داشت:با توجه به اینکه بچه های تیم ملی در طول سال مسابقات بیشتری را برگزار می کنند و فعلا هم در دوران بدنسازی قرار دارند مطمئنا از آمادگی بالاتری نسبت به ورزشکارانی که در طول سال مسابقات کمتری را برگزار می کنند برخوردار هستند.از طرفی به نظر من هر چقدر مسابقات با کیفیت تری را برگزار کنیم بی شک جوانان بیشتری به این رشته گرایش پیدا می کنند.

انتهای پیام/

ابراز امیدواری مدیر تیم ملی جودو به برگزاری با کیفیت لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار