مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه گفت: مشکل کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی در شهرستان ارومیه جدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد مجرد مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در دیدار با روح الله  حضرت پور نماینده جوان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه اظهارداشت: بی شک حوزه آموزش و پرورش و بهداشت از مسائل مهم و اساسی هر جامعه ای است که انتظار می رود نمانیده محترم مجلس حساسیت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه آینده کشور به دست دانش آموزان نسل حاضر رقم خواهد خود، خاطرنشان کرد: باید بگونه ای فرهنگ سازی و برنامه ریزی شود تا توزیع دانش آموزان در رشته های مختلف تحصیلی به صورت متوازن باشد .

مجرد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در حال حاضر پرکارترین روزهای کاری خود را با محوریت ثبت نام سپری می کند، افزود: استان آذربایجان غربی و در راس آنها شهرستان ارومیه با اولویت آموزش و پرورش ناحیه 2 این شهرستان به شدت با کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی دست و پنجه نرم می کند.

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیداراظهار داشت: خوشبختانه در سالهای اخیر اقدامات مثبت و مطلوبی در بخش های آموزش و بهداشت از طرف دفتر ایشان صورت گرفته است.

وی مجموعه آموزش و پرورش و فرهنگیان را جزو زحمتکش ترین اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: باید رسیدگی به این عزیزان و ارتقاء شان و منزلت آنها جزء  مسائل اولویت دار کشور باشد چرا که تمام مسئولان و صاحب فکران زیر چتر آموزش و تربیت معلمان عزیز و زحمتکش به بار نشسته اند.

حضرت پور به موضوع تعامل بسیار خوب با خیرین سلامت و مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم روزبه روز شاهد تعهدات بالای این عزیزان در بخش های آموزشی و بهداشتی استان خصوصا شهرستان ارومیه باشیم.

 

انتهای پیام/ح

 

شهرستان ارومیه با کمبود فضای آموزشی روبه روست

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.