دستگیری ۸ قاچاقچی و توقیف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در ایرانشهر

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری ۸ قاچاقچی و توقیف بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ غلامرضا نورا در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ شهرستان ایرانشهر حین گشت زنی‌های هدفمند در محور‌های مواصلاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، به هشت دستگاه خودرو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.


وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، احشام، انبه، برنج خارجی، البسه، مواد غذایی و لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال را کشف کردند.


سرهنگ نورا با اشاره به دستگیری هشت قاچاقچی و توقیف هفت دستگاه خودرو در این رابطه تصریح کرد: قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.


جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان با پدیده شوم قاچاق که به تولیدات داخلی و اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند با تمام توان مقابله و عرصه را بر قاچاقچیان تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

کشف محموله قاچاق در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.