در ادامه رقابت های جهانی دو و میدانی جوانان دارای معلولیت در روز سوم ، نشان طلای کاروان ایران به عدد 5 رسید.

احمدی و ابارقی طلایی شدند/ مهدی قادری به نقره دست یافتبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  سه نماینده دیگر ایران در ادامه مسابقات رقابت های جهانی دو و میدانی جوانان دارای معلولیت در روز سوم به مصاف حریفان رفتند و موفق به کسب دو نشان طلا و یک نشان نقره شدند.

در رقابت های پرتاب وزنه، گروه زیر 20 سال، کلاس های ادغامی F52/57، محمود احمدی با رکورد 8 متر و 7 سانتی متر به نشان طلا دست یافت. مهدی قادری با رکورد 7 متر و 44 سانتی متر دوم شد و عنوان سوم به محمد حسن میرزایی با رکورد 6 متر و 57 سانتی متر رسید که به دلیل قانون منفی یک از کسب مدال بازماند.

در رقابت های ماده پرتاب وزنه، گروه زیر 18 سال و کلاس های ادغامی F52/57 ، علی اصغر ابارقی با رکورد 7 متر و 48 سانتی متر اول شد و نشان نقره به نماینده کروواسی رسید.

با احتساب این سه نشان، شمار مدال های کاروان ایران تاکنون به 5 طلا، 4 نقره و 3 برنز رسیده است.

سایر رقابت های نمایندگان کشورمان در روز سوم در نوبت عصر در حال پیگیری است.

رقابت های جهانی دو ومیدانی جوانان دارای معلولیت از 12 مرداد ماه به میزبانی شهر نوتویل در کشور سوئیس، با حضور 275 ورزشکار از 41 کشور جهان آغاز شده و تا 15 مرداد ماه در جریان است.

کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و 4 ورزشکار در بخش نابینایان و کم بینایان در این رقابت ها حضور دارد.

 

انتهای پیام/

درخشش ایرانی ها در رقابت های جهانی دو ومیدانی جوانان دارای معلولیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار