اردبیل؛

نبود نقص در زیرساخت پروازهای فرودگاه اردبیل

زیرساخت پروازهای فرودگاه اردبیل نقصی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در جلسه بررسی مشکلات تاخیر پرواز در اردبیل اظهار داشت: زیرساخت پروازهای فرودگاه اردبیل نقصی ندارد و این دلیل تاخیر پروازهای این فرودگاه نیست و عواملی از جمله وضعیت نامناسب آب و هوا در مبدا و مقصد و شرایط عملیاتی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی پروازها را به تاخیر می‌اندازد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب منطقه در ماه‌های نخست امسال مشکلی در تاخیر پرواز نداشتیم و تمام تلاش ما بر این بوده که بتوانیم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را حل کرده و شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم، چرا که این مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: هیچ گونه کوتاهی در ارتباط با تاخیر در پروازها و ابطال آن‌ها از طرف فرودگاه اردبیل سر نزده است و تلاش نیروها در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است که امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان مربوطه برای حل مشکلات اساسی در این زمینه راهکارهای اساسی بیندیشیم.

هاشمی بیان کرد: تمام تلاش ما با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران در دستور کار قرار گرفته و باید فضایی فراهم شود تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر در این راستا گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تلاش بر این است که پروازها با کم‌ترین تاخیری انجام شود تا بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های مسافران را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت آنان در این زمینه باشیم.

 

انتهای پیام/ع

زیرساخت پروازهای فرودگاه اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.