7 اثر تولیدی صدا و سیمای مرکز قزوین به بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: «آبگینه و سنگ» به تهیه کنندگی حمیدرضا لطفی، «یک روز به عید» به تهیه کنندگی مجتبی محمود، «پرنیان» به تهیه کنندگی اسد سرکانی، «نشاط» به تهیه کنندگی حسن ناصری، «رنگ زندگی» به تهیه کنندگی حمیدرضا محلاتی، «شهرباران» به تهیه کنندگی عباس تورج فرد و «شمیم سحر» به تهیه کنندگی مهدی احمدی , امتیاز لازم را برای راهیابی به ییستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها را کسب کردند.


اکبری افزود: مستند های «آبگینه و سنگ» و«یک روز به عید» تولیداتی هستند که با محوریت اقتصاد مقاومتی در صداوسیمای مرکز قزوین تولید و از شبکه استانی قزوین و شبکه های سراسری هم پخش شده اند.

وی تصریح کرد: برنامه «پرنیان» مجله فرهنگی هنری، «نشاط» برنامه ی ورزشی و «رنگ زندگی» هم برنامه خانواده است که از سیمای مرکز قزوین پخش می شوند.

اکبری ادامه داد : برنامه های «شهرباران» و «شمیم سحر» هم برنامه های افطار و سحر ماه مبارک رمضان هستند که در این ماه از سیمای مرکز قزوین پخش شدند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: نتایج ارزیابی اولیه برنامه های رادیویی و خبری برای راه یابی به ییستمین جشنواره ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها هنوز اعلام نشده است.

بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها شهریور امسال به میزبانی کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

راهیابی 7 اثر تولیدی صدا و سیمای مرکز قزوین به  جشنواره بیستم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار