مسئول بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) استان کرمانشاه گفت: ماهیانه درحدود 9000 بیمار به اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه می کنند.

قنبری زاده مسئول بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ با بیان اینکه 4500 نفر از این بیماران در اورژانس بستری می شوند گفت: از این تعداد نیز حدود 2700 بیمار پس از انجام اقدامات اولیه در اورژانس به بخش های بستری منتقل شده ومابقی آنها در اورژانس ترخیص می شوند.


وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار مراجعه کنندگان مربوط به بیماران سرویس های داخلی ، نورولوژی ، عفونی ، جراحی است گفت: حدود 150 نفر کادر درمانی و 50نفر پشتیبان در بخش اورژانس این بیمارستان فعالیت می کنند.


قنبری از طرح توسعه و بهسازى اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) خبر داد و گفت: این پروژه در مساحت ٢٥٠٠ مترمربع وافزايش تخت به بيش از ٨٠ تخت دردست احداث است که هم اکنون پيشرفت ٢٠ درصدی داشته وتا پایان امسال به بهره برداری می رسد.


قنبری زاده افزود: بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) دارای آزمایشگاه ، رادیولوژی سونوگرافی اکوکاردیوگرافی ، مانیتورینگ قلبی ، نوار قلب ، سی تی اسکن ، ام آر ای ، دیالیز پرتابل ، داروخانه و مشاوره های تخصصی و فوق تخصصی است.


وی به بخش های متخلف اورژانس اشاره کرد و گفت: اورژانس حاد ،اورژانس اطفال ، اورژانس سرپایی از بخش های مختلف اورژانس  بیمارستان امام رضا (ع) است.


قنبری زاده ادامه داد:بخش اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) بعنوان قلب تپنده این مرکز و بزرگترین  بخش ،  توانسته است به همت پرسنل پرتوان خود با امتیاز 84/53 درجه یک عالی اعتبار بخشی را کسب نماید.

 

انتهای پیام/ز

 اورژانس قلب تپنده بیمارستان امام رضا(ع)

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.