معاون وزيرکشور و رییس سازمان مدیریت بحران در یزدگفت:مديريت بحران در كشور نيازمند آگاهی جامعه نسبت به مخاطرات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اسماعیل نجار معاون وزير کشور و رییس سازمان مدیریت بحران دریزد گفت:مديريت بحران در كشور نيازمند آگاهی جامعه نسبت به مخاطرات است.

 نجار در نشست خبری جشنواره ملی فيلم كوتاه اميد، كه در تالار انديشه استانداری يزد در حال برگزاری است گفت: كشور ايران يك كشور پر حادثه است، كه در جهان مقام دهم و در آسيا مقام چهارم را دارد.

وی افزود: اگر می خواهيم خانه ای بسازيم يا بخريم، فقط به محل و نمای ساختمان توجه می كنيم، اما هيچ وقت به كيفيت ساختمان نمی انديشيم.

نجار ادامه داد: كشور ما به ايمن سازی توجه نمی كند، چرا كه مردم كشور با مخاطرات آشنايی ندارند.

هادی نسب مدير كل مديريت بحران استان يزد هم در این نشست گفت: اولين گامی كه در سال گذشته در راستای مديريت بحران انجام شد، آموزش ٢٥ هزار نفر از خانواده ها در برابر مسائل بحرانی بود.

هادی نسب افزود: گام دوم در راستای فرهنگ سازی به عنوان جشنواره فيلم كوتاه در حال انجام است.

معاون وزير مديريت بحران گفت: اگر چه جشنواره ملی فيلم كوتاه اميد اولين باری است كه برگزاری می شود، اما چون افراد علاقه مند كار برگزاری اين جشنواره را بر عهده دارند، به بهترين شكل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد؛ انتظار می رود، كه با همكاری و همراهی هنرمندان و هنردوستان بتوانيم اين فرهنگ سازی را در سال های بعد نيز ادامه دهيم.

هادی نسب با اشاره به جهانی شدن بافت تاريخی يزد گفت: در كنار اينكه جهانی شدن يزد خوبی هايی دارد، محدوديت هايی را نيز به همراه دارد، كه عمده مسائل بحرانی استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ی

آموزش ٢٥ هزار نفر از خانواده ها در برابر مسائل بحرانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار