مدیران باشگاه استقلال طبق نامه سازمان لیگ به دنبال رفع خطر باطل شدن مجوز حرفه ای باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سازمان لیگ با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال هشدار داده که به دلیل بدهی انباشته شده مجوز حرفه ای باشگاه در خطر باطل شدن و در خطر تعلیق قرار گرفته است.

در همین راستا یکی از مدیران ارشد استقلال در این باره به خبرنگار ما گفت: نامه سازمان لیگ به باشگاه در گذشته ارسال شده و این نامه برای تمامی باشگاه های بدهکار در نظر گرفته شده است .طبق قوانین AFC باید این بدهی ها پرداخت شود و در ین مورد باید فدراسیون فوتبال ،سازمان لیگ و دولت ورود کنند.

او ادامه داد:AFC تا قبل از تاریخ مشخص برای صدور مجوز از باشگاه ها خواسته تا نسبت به رفع بدهی ها اقدام کنند.به این ترتیب دو راه حل برای رفع بدهی ها وجود دارد .اول اینکه بدهی ها تسویه شود و یا اینکه مستنداتی وجود داشته باشد مبنی بر اینکه باشگاه در حال مذاکره با طلبکاران است .از طرفی برای رفع بدهی ها بخش بین الملل باشگاه پیگیر هستند تا از این طریق این بحث را تا جایی برسانیم.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال یکی از تیم‌هایی است که فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و باید تا 9 شهریور تکلیف بدهی‌هایش را مشخص کند در غیر این صورت در خطر تعلیق و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرارخواهد داشت.

انتهای پیام/

بخش بین الملل باشگاه استقلال پیگیر پرداخت بدهی های انباشته شده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
بله خب
آخرین اخبار