استاندار ایلام گفت: رفع مشکلات مردم در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

اولویت دستگاه‌های اجرایی رفع مشکلات مردم باشد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدرضا مروارید در دیدار بابک گله‌داری مدیرکل پست استان ایلام اعلام کرد: دامنه و گسترش فعالیت های امروزه پست منشا مرتفع شدن مشکلات مردم در جامعه است.

مروارید با اشاره به اعتماد مردم به پست و لزوم توسعه و گسترش خدمات نوین و نوپا در شبکه گفت: وسعت کار و خدمات پست می‌تواند منشا مرتفع شدن بسیاری از موانع توسعه و در واقع تسهیل کننده پیشرفت همه جانبه در استان باشد.

وی افزود: پست با ورود به فضای جدید کسب و کار از طریق شبکه‌های مجازی، اینترنت و اینترانت و ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در استان به خوبی توانسته است زمینه ساز تغییر و تحول شگرفی در خصوص مرتفع نمودن بسیاری از نیازمندیهای عمومی مردم در جامعه باشد.

مروارید بر توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و تنوع محصولات و خدمات جدید در استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود شبکه پستی بعنوان یک نهاد خدمت رسان در جامعه اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی فروشگاه های مجازی علاوه بر سفارش آنلاین و عرضه و توزیع مستقیم محصولات، می توان در این خصوص اقدامات موثری را نیز انجام داد.

مدیرکل پست استان ایلام نیز ضمن تشکر از همکاری‌های موثر استاندار ایلام با مجموعه پست اظهار داشت: مساعدت و همکاری همه جانبه مجموعه استانداری در ایلام در جهت پیشبرد اهداف نظام و توسعه زیرساخت های اقتصادی و ملی ستودنی و قابل تقدیر است.

گله‌داری ضمن تشریح پروژه اقتصاد مقاومتی و طرح ملی سیماک اضافه کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تلاش همه جانبه مسئولان کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی و همچنین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از سوی معاون اول ریاست جمهوری پیرامون پیگیری جدی پروژه‌های اولویت‌دار در کشور، طرح ملی سیماک تاکنون در چندین استان به مرحله اجرا در آمده است که با همت و تلاش بی وقفه مدیران ارشد و دلسوز شبکه پست کشور این طرح نیز در ایلام اجرایی خواهد شد.

وی گفت: طرح سیماک از جمله طرح‌های مورد تاکید مقامات و مسئولین ارشد نظام، دولت و مجلس شورای اسلامی در راستای مبارزه جدی با زمین خواری، ساخت و سازهای غیر مجاز و مفاسد اقتصادی در کشور است.

مدیرکل پست استان اتیلام مزایای ویژه و مهم این طرح را الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری، امکان مبادله الکترونیکی استعلام‌های میان دستگاهی، ایجاد امکانات مناسب برای مدیریت مالی، اداری، فنی و اجرایی و شفاف سازی پرونده‌های املاک و ایجاد خود کنترلی برای کارکنان و مدیران سازمان، کاهش آسیب‌‌های سازمانی و ارتقای سلامت اداری، تسهیل بیشتر در زمینه فرایند پاسخگویی به استعلام‌های میان دستگاهی، کنترل و رصد توسط مدیران اجرایی، روند پاسخگو بودن شفاف به مشتری توسط کارمندان و جلوگیری از مراجعات مکرر و حضور مردمی به دستگاه‌های اجرایی را از جمله دستاوردهای طرح یکپارچه سازی داده‌های املاک (سیماک) عنوان کرد.

انتهای پیام/اس.

رفع مشکلات مردم در دستور کار دستگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.