سرمربی تیم سیاه جامگان گفت:بازی های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و هنوز زود است درباره عملکرد تیم سیاه جامگان صحبت کنیم.

اکبر میثاقیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد دیدار این هفته سیاه جامگان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:بازی سختی را مقابل فولاد خوزستان در پیش داریم زیرا این تیم یکی از تیم های مقتدر لیگ برتر است که از مربی زیرک و باهوشی مانند سیروس پور موسوی بهره می برد.

او ادامه داد: این مطلب را باید عنوان کنم که نه تنها بازی با فولاد بلکه تمام دیدارها سخت محسوب می شود،زیرا بیشتر تیم ها در این فصل به دنبال این هستند تا بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند و همین امر باعث شده تا تمام دیدارها را جدی بگیریم.

سرمربی تیم سیاه جامگان درباره ارزیابی اش از 2 بازی نخست این تیم در لیگ برتر گفت:در ابتدای راه هستیم و 28 بازی لیگ باقی مانده است. هرچند در دیدار برابر ذوب آهن و سپیدرود نتایج خوبی کسب کردیم اما باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم نتایج آبرومندانه ای را کسب کنیم.

میثاقیان درمورد بازی با سپیدرود در گیلان بیان کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم چراکه هواداران خونگرم رشتی حمایت خوبی از تیم شهرشان به عمل آوردند و باید صادقانه بگویم  با خوش شانسی  از زمین بیرون آمدیم.

او درباره عملکرد یوری چالاک گفت: این مدافع به تازگی به جمع بازیکنان سیاه جامگان اضافه شده اما در بازی با سپیدرود عملکرد خوبی داشت. امیدوارم چالاک بتواند در دیدارهای آتی هم  تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره  مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های مدیران باشگاه مشکلات مالی رفع و تاکنون 20 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شد. در مجموع باید بگویم وضعیت تیم ما نسبت به فصل گذشته بهتر شده است.

انتهای پیام/

اظهارات میثاقیان درمورد بازی با فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار