مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان تابستانی فرهنگیان استان تاکنون ۷۰هزار و ۴۳۳ نفر در این ستادها پذیرش شده‌اند.

پذیرش بیش از ۱۹ هزار خانوار در اسکان فرهنگیان همدانبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی خزاعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: تلاش همکاران فرهنگی در سطح استان بسترهای مناسبی برای بهبود شرایط و ایجاد امکانات برای اسکان مهمانان فرهنگی فراهم آورده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای گردشگری و تاریخی استان همدان و دارا بودن آب وهوایی مناسب وطبیعت زیبا وچشم انداز بی نظیر در ایام تابستان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور جهت بازدید از جاهای تاریخی و فرهنگی همدان به این استان سفر می کنند.

وی ادامه داد: هدف آموزش و پرورش از اجرای طرح اسکان تکریم و ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان است و آموزش و پرورش در تلاش است تا خدمات مناسب و در خور شان به فرهنگیان کشور به عنوان اقشار زحمت‌کش جامعه ارائه دهد.

خزاعی با بیان این که تا کنون 19 هزار و 565 خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شده اند، گفت: تاکنون 70هزار و 433نفر در این ستادها پذیرش شده اند.

وی اظهار داشت: برای اطلاع رسانی به فرهنگیان در زمینه آدرس پایگاه های ستاد اسکان در استان بنرهای بزرگ با مشخصات کامل در میادین ورودی از سوی ستاد مرکزی و نواحی این استان نصب شده است.

 انتهای پیام/ د

ستاد اسکان فرهنگیان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار