مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ نفر از رقابت کنندگان در مسابقات المپیاد ملی مهارت استان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرج اله راد  گفت: همزمان با هفته ملی مهارت مسابقات المپیاد ملی مهارت مرحله استانی در کهگیلویه و بویراحمدبرگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار شد که در مرحله ملی از استان‌ها در هر رشته یک نفر (در صورت کسب حد نصاب) می‌توانند در مسابقات شرکت کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تاکید کرد: از جمله سیاستگذاری‌ها در برگزاری مسابقات ملی مهارت فراهم آوردن شرایطی است تا فعالان عرصه صنعت و بنگاه‌های اقتصادی و دانشگاه‌ها بتوانند در کنار تلاشگران عرصه مهارت آموزی به تبادل تجربیات و اندیشه‌ها بپردازند.

فرج اله راد افزود: در مرحله شهرستانی ۵۴۶ نفر در ۳۲ رشته نام نویسی کردند که از این تعداد ۵۷ نفر در ۲۴ رشته به مرحله استانی و از این تعداد ۱۷ نفر در ۱۴ رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

وی ادامه داد: یک تیم دو نفره آقایان در رشته رباتیک برای اولین بار در استان و یک تیم دو نفره بانوان در رشته طراحی فضای سبز در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.