جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 119 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در یکی از مناطق شهر یاسوج کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ "کیقباد مصطفایی"گفت: ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان در ادامه طرح های مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، در پی کسب خبری مبنی بر جابه جایی مقادیری مواد مخدر توسط سوداگران مرگ و نگهداری این محموله در منزلی در یکی از مناطق مسکونی شهر یاسوج، به محل اعزام شدند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی ماموران پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی در بازرسی از واحد مسکونی مشکوک، از دو دستگاه خودروی پارک شده در حیاط این منزل 119 کیلو گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مصطفایی اضافه کرد: ماموران پلیس در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت 89 کیلو و 500 گرم و از خودروی دیگری 29 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و هر دو خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شدند.

مصطفایی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به مرجع قضایی تحویل داده شد ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشراف پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم ، مجرمان و متهمان بدانند در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

 

انتهای پیام/ش

اجرای طرح های مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.