کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با پایان بررسی ها رای به تبرئه نمایندگان فوتبال اراک و شیراز داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با پایان بررسی کمیته اخلاق فدراسیون، حاشیه سازی‌ها برای به چالش کشیدن فوتبال اراک ناکام ماندو نمایندگان فوتبال اراک و شیراز تبرئه شدند.


کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پس از بررسی‌های فراوان، موشکافی در موضوعات مربوط و گفت‌وگو با طرف‌های مختلف به این نتیجه رسید در دیدار جنجالی فجرسپاسی و آلومینیوم اراک تبانی صورت نگرفته و شکایت تیم خیبرخرم آباد وارد نیست.


بدین ترتیب فجرسپاسی شیراز در لیگ یک ماندنی شد و خیبرخرم‌آباد به لیگ دسته دو سقوط کرده است.

با توجه به باخت تیم فوتبال خیبرخرم‌آباد در هفته پایانی فصل  قبل لیگ یک فوتبال مقابل تیم خونه به خونه و از طرفی پیروزی تیم فجر‌شهید‌سپاسی شیراز مقابل آلومینیوم اراک، خیبر خرم‌آباد به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

 پس از این سقوط   باشگاه خیبر خرم‌آباد شکایت و درخواستی مبنی بر تبانی فجرسپاسی و آلومینیوم اراک به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارایه داد ودر این خصوص  جلسه ای با حضور اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و حضور مدیران عامل، سرپرستان و سرمربیان هر دو تیم و شاکی پرونده، در محل کمیته اخلاق برگزار شد و درنهایت رای به عدم تبانی نمایندگان اراک و شیراز  و سقوط تیم خیبر خرم آباد به لیگ دسته دوم داده شد.


انتهای پیام / ج

رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بر عدم تبانی تیم‌های فوتبال اراک و شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.