برای به بهره‌برداری رسیده بیمارستان سوانح و سوختگی و مرکز جامع مبارزه با بیماری‌های سرطانی سمنان 46 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل پروژه های این دانشگاه گفت: پروژه سوانح سوختگی سمنان نیازمند ۴۶میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بنا و همچنین تجهیزات مخصوص درمان سوانح سوختگی است که اگر اعتبارات تامین شود، این طرح تا خرداد۹۷ افتتاح می شود.

 

وی افزود: با افتتاح این طرح بخشی از نیاز استان سمنان برای درمان بیماری های سوختگی برطرف می شود و شهروندان سمنانی و شهرهای مجاور برای درمان این نوع آسیب ها مجبور به مراجعه به ساری، تهران و مشهد نیستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، درباره پروژه سوانح سوختگی سمنان ، بیان داشت: این مجموعه قرار است در مجاورت مجموعه درمانی کوثر سمنان ساخته شود و دارای ۱۲هزار متر زمین خواهد بود.

 

شادنوش بیان داشت: در مجموعه درمانی سوانح سوختگی علاوه بر بیمارستان، مرکز جامع تحقیقات سرطان از غربالگری تا درمان، نیز به صورت یک کیلینیک تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی سمنان با متراژ دو هزار و ۱۰۰ متر ساخته می شود که البته این فاز از پروژه را می توان در آینده نزدیک و با تجهیزات لازم افتتاح کرد اما برای افتتاح کامل مجموعه درمانی سوانح سوختگی باید تا تامین اعتبارات صبر داشت.

 

وی افزود: مرکز غربالگری و درمان سرطان سمنان می تواند نیاز استان را به مقوله تشخیص و درمان این بیماری تامین کند که امیدواریم این طرح نیز سریعتر افتتاح شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، گفت: بیمارستان کوثر سمنان دارای تجهیزات خوبی است که قرار گیری مرکز اورژانس هوایی، درمان سرطان، سوانح سوختگی و ...می تواند آن را به یک ابر بیمارستان و مرکز درمانی منطقه بدل سازد.

 

شادنوش در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۷۲ طرح کوچک و بزرگ درمانی شامل خانه های بهداشت و درمانگاه در دست ساخت دارد.


انتهای پیام / ه


افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی سمنان تا خرداد۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.