مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از میزبانی دو المپیاد ویک مسابقات کشوری در رشته های مختلف ورزشی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سپهری مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به میزبانی دو المپیاد و یک مسابقات کشوری در رشته های مختلف ورزشی در استان اشاره کرد و گفت : استان زنجان میزبان مسابقات المپیاد شمالغرب کشور در رشته های بدمینتون، شنا، جودو و ووشو(آقایان و بانوان)، مسابقات المپیاد بسیج کشور در رشته های تکواندو-کاراته-ووشو-جودو-تیراندازی با کمان-تیراندازی و سی وسومین دوره مسابقات کشوری رزم آوران خواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت و امتیاز میزبانی مسابقات در رشته های مختلف برای هر استان افزود: سی وسومین دوره مسابقات کشوری رزم آوران در مورخ 1تا 3 شهریور امسال با تعداد بیش از 400 نفر شرکت کننده از استان های مختلف در محل دانشگاه زنجان برگزارخواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه حضور پر رنگ قهرمانان و ورزشکاران زنجانی در اردوهای تیم ملی رشته های مختلف ورزشی از افتخارات استان زنجان و نشان گر توانمندی بالای ورزشکاران استان است تصریح کرد: رقیه شجاعی از زنجان به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین اعزامی به مسابقات جام جهانی کرواسی 2017 از تاریخ 15 تا 30 در تهران و علیرضا احمدی به اولین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچرکه از تـاریخ 12 لغایت 22 به مدت 11 روز در استان تهران برگزار خواهد شد دعوت شدند.

 وی در پایان اعلام کرد: مسابقات کارکنان دولت(آقایان و بانوان) در رشته های دارت-والیبال-آمادگی جسمانی-طناب کشی-تنیس روی میز-فوتسال در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ن

 

استان زنجان میزبان مسابقات المپیاد شمالغرب کشور

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.