تا پایان سال هزار و 500 فرصت شغلی از محل پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سهراب رضوانی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت معدن و تجارت گفت : امسال پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی ، صنعتی ، معدنی ، کشاورزی و صنفی استان ادامه دارد.
وی افزود: 27 پرونده به مبلغ 42 میلیارد تومان در مرحله ارجاع به شعبه بانک ها و انعقاد قرارداد هستند که باید به سرعت تعیین تکلیف شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت : برای رونق اشتغال واحدهای طراحی آسانسور مصوب شد که با همکاری نهادهای مربوطه از ظرفیت ها و توانایی های داخلی استان استفاده شود.
40 واحد طراحی و نصب آسانسور در استان فعال است.
علی رئوفی افزود : راهکارهای تخفیف و کاهش هزینه های حمل تولیدات داخلی استان برای ایجاد توان رقابت پذیری با محصولات استانهای دیگر باید بررسی شود.
وی گفت : دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ، انجمن صنفی حمل و نقل و خانه صنعت و معدن از جمله نهادهایی هستند که می توانند با مشارکت آن ها این موضوع در مدت 10 روز بررسی شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت : افزایش رقابت پذیری ، توسعه صادرات ، نوسازی خط تولید و ارتقای فن آوری از مهمترین مزایای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی است.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان هم گفت : با پرداخت تسهیلات رونق تولید به 226 واحد در بخش کشاورزی تولید آن ها از 72 هزار تن به 157 هزار تن و اشتغال نیز از 983 نفر به هزار و 837 نفر افزایش یافته است.
عادل شهرزاد افزود : مرغداری های دو شهرستان بستک و پارسیان نیز افزایش طول مدت بازپرداخت اقساط از 7 به 10 سال را دارند.

انتهای پیام/ز

ایجاد هزار و 500 فرصت شغلی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار