نقص فنی پرواز شماره 5694 شرکت هواپیمایی ' آتا ' از آبادان به مشهد، مسافران این پرواز را در فرودگاه آبادان سرگردان کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛جمعی از مسافران پرواز شماره 5694 شرکت هواپیمایی ' آتا' مدعی شدند که از ساعت 22 یکشنبه پانزدهم مردادماه به علت آنچه نقص فنی هواپیما عنوان می شود، در فرودگاه آبادان سرگردان هستند.

به گفته مسافران، بیشتر مسافران پرواز را کارمندان دولت، شهروندان، گردشگران، زائران و اتباع خارجی تشکیل داده و بر اساس سخنان مسئولان این شرکت هواپیمایی به دلیل اینکه پرواز ' چارتر' است، امکان بازگشت بلیت وجود ندارد.

همچنین بر اساس گفته مسئولان شرکت، نقص فنی هواپیما جزو پرداخت خسارت نیست.

مسافران مدعی شدند که بیشتر آنها برای اقامت در مشهد هتل رزرو کرده اند و با این وضعیت، در برنامه بازگشت آنها نیز مشکل ایجاد می شود.

مسافران گفتند که با وجود تاخیر بیش از 10 ساعته پرواز، هنگامی که برای دریافت هزینه بلیت مراجعه کردیم، اعلام شد که پول به مسافران بازپس داده نمی شود.

همچنین مسافران مدعی شدند که طی این مدت، دو بار سوار هواپیما شده و به دلیل آنچه نقص فنی خوانده می شود، پیاده شده اند.

شامگاه یکشنبه پانزدهم مردادماه نیز، نقص فنی هواپیما 'ام - دی 80 ' یکی از ایرلاین های داخلی که تهران را به مقصد آبادان ترک کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

انتهای پیام /د

سرگردانی مسافران پرواز آبادان -مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.