نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری باشکوه مراسم تحلیف ریاست جمهوری با حضور مسئولان ارشد نظام و هیات‌های بلند پایه خارجی، اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال این هستند که هزینه‌های زیادی را بر کشور تحمیل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر قاضی‌پور بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف ثابت کرد، علیرغم همه تهدیدها و ترفندها، دشمنان نتوانستند کوچکترین خدشه‌ای را در برگزاری مراسم با شکوه تحلیف رئیس جمهور دوازدهم وارد کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی ایران را هدایت کرده‌اند، افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی و همکارانشان در مجلس شبانه روز زحمت کشیدند تا مراسمی با شکوه و با عزت برای جمهوری اسلامی ایران تدارک ببینند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم در تاریخ ثبت شد و آیندگان مشاهده خواهند کرد که با وجود همه توطئه ها، جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و قدرت مراسم را با حضور بیش از 100 هیات خارجی برگزار کرد.

قاضی پور افزود: هیات های خارجی متشکل از روسای جمهور، روسای مجلس، وزرای خارجه و معاون نخست وزیر و سایر مسئولان خارجی، مراسم تحلیف رئیس جمهور با متانت برگزار شد و رئیس جمهور نیز صحبت های خوبی را مطرح کردند جای تشکر دارد و امیدواریم این سخنان عملیاتی شود.

انتهای پیام/ب

 

مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم در تاریخ ماندگار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.