تاسیس 750مرکز آموزشی در مدت ۴ سال، به رفع مشکل بیکاری و جذب نیرو‌های انسانی کمک شایانی کرد.

قرآن محور اتحاد جامعهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش وپرورش، در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان پسر سراسر کشورگفت: امسال مجموع ۶، ٣ عنوان کتاب تولید و توزیع شده، همچنین ۴ میلیون کتاب توزیع شده بین دانش آموزان آخرین تولید این دولت است این در حالی است که سایت حفظ قرآن ۴ میلیون نفر مراجعه کننده دارد.



وی ادامه داد: قرآن محور وحدت جامعه است، ما در خصوص قرآن همه وظایف را به خوبی انجام نداده ایم و در مقابل آن مدیونیم و باید بسیار تلاش کنیم، ما به ساحت قرآن بدهکاریم.

مسیب‌زاده افزود: در زندگی حفظ، تفکر وتدبر در آیات، نماز و اجرا شدن آن، از اولویت‌های آموزش و پرورش بود که به عنوان یک اتفاق کاربردی رخ داد.

مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه هدف از اجرا طرح مصباح الهدی، معرفی سیره ائمه اطهار است، افزود: "اسرا" کار مشترکی بود که در مدارس برگزار و نفرات برگزیده برای برنامه کشوری انتخاب می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه تنها ناجی و مسیری که می‌توان به واسطه آن به تعالی دست یافت، قرآن است، گفت: اولیا دانش‌آموزان باید با ما همراه باشند، گزارشات و برنامه‌های ما را پیگیری و بررسی کنند، تا ما وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.

مسیب‌زاده ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند بهترین پاسخ و تشکر را در برابر خدا انجام دهند، شکر چند نوع است، شکر لسانی و زبانی که در محاورات صورت می‌گیرد، شکر بعدی شناسایی صاحب نعمت است.

وی اضافه کرد: قرآن در طول تاریخ محافظانی، چون پیامبر اکرم (ص) امام علی (ع) و دیگر ائمه داشته، ما باید پشتیبان عترت باشیم، شما دانش آموزان می‌توانید با استفاده از ظرفیت‌ها و نعمت به عنوان سفیران آموزش و پرورش و سفیران جمهوری اسلامی پرورش یابید.
 

انتهای پیام// ف. ح
 
 


دانش آموزان با فراگیری قرآن می‌توانند سفیران آموزش وپرورش شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.