کرمانشاه؛

برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم

رییس مرکز امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام مجید میرزایی رییس مرکز امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:285نفر شرکت کننده در مرحله استانی داریم که 122نفر آقایان و 163نفر از خانم ها در مقطع بزرگسالان حضور دارند.

وی ادامه داد: این مسابقات قرآن در 11 رشته شامل حفظ قرآن کریم ؛ قرائت ، اذان و دعاخوانی ؛ معارف قرآن و عترت برگزار می شود.

میرزایی بابیان اینکه رشته های حفظ شامل 5جز ؛ ده جز؛20جز ؛ و کل قران کریم است افزود:رشته قرائت نیز شامل رشته ترتیل ؛تحقیق است و رشته اذان نیز شامل دعاخوانی و تفسیر قرآن کریم است.

وی افزود: در کنار این مسابقات جهت تقویت فضای معنوی در استان و ترویج سبک زندگی قرآنی سلسه محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی حمید شاکر نژاد و سخنرانی جت الاسلام دهنوی در 15 نقطه استان کرمانشاه برگزار می شود.

میرزایی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم  از 18  مردادماه  تا 21برگزار می شود گفت:اختتامیه این دوره از مسابقات قرآن در 21مردادماه با حضور مسئولین کشوری و استانی و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم در تالار بعثت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری سلسله محافل قرآن کریم در 15نقطه استان کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.