نماینده امداد خودرویی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه از آمادگی امداد خودرویی برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ابراهیم خسروی نماینده امداد خودرویی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه گفت: پایگاه امداد خودرویی استان کرمانشاه  در ایام اربعین آمادگی دارد محور موتصلاتی استان کرمانشاه در تردد زوار را پوشش دهد و به زائران اربعین  خدمات خودرویی ارائه دهد.

وی با اشاره به فعالیت 60دستگاه خودرو امدادی در سطح استان کرمانشاه گفت:  این خودروها خدمات امداد خودرویی سبک و سنگین و مکانیک سیار به صورت شبانه روزی ارائه می دهند.

خسروی  از راه اندازی پایگاه ثابت امداد خودرویی در پلیس راه کرمانشاه -همدان خبر داد و گفت : این پایگاه به صورت شبانه روزی کلیه خدمات خودرویی را  به هم وطنان ارائه می دهد  این پایگاه بزودی افتتاح می شود.

 وی گفت: از تاریخ 25 اسفند 1395 تا 15 فروردین 1396 تعداد 395 سرویس خدماتی از طریق سامانه 09629ارائه شده و از 15فروردین 96 تاکنون 453 تماس در سامانه 09629 ثبت شده است.

خسروی از ساماندهی خودروهای امدادی خبرداد و گفت : این گروه های امدادی در جاده های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند و به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

وی افزود: شهروندان می توانند با سامانه 09629 تماس حاصل نمایند و علاوه بر خدمات خودرویی از معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه بهره مند شوند و یا شکایات خود را برای پیگیری با ما در میان بگذراند.

انتهای پیام/ز

راه اندازی پایگاه امداد خودرویی در پلیس راه کرمانشاه- همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.