معاون وزیر راه گفت: پروژه بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان بانه از لحاظ فیزیکی به صورت 100 درصد به اتمام رسیده است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد جعفرعلیزاده معاون وزیر راه در بازدید از روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان بانه گفت:  مراحل نهایی پروژه طی شده  و محوطه‌سازی هم به اتمام رسیده و از لحاظ فیزیکی 100 درصد به اتمام رسیده است .

وی افزود:  انشعابات خدماتی و تست کامل دستگاه‌ها هم بزودی انجام می شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان که در حد استاندارد بین‌المللی است خواهیم بود.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از صدور مجوز برای استخدام 70 نفر در این مرکز درمانی خبر داد و گفت: قرار است برای تکمیل کادر درمانی رایزنی‌هایی با وزیر بهداشت انجام شود.

وی افزود: بیمارستان 96 تخته بانه علاوه بر بخش بستری شامل، بخش‌های تخصصی چهارگانه داخلی، جراحی با چهاراتاق عمل، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است.

بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان بانه با بیش از 9 هزار مترمربع  به مساحت 52هزارو 700 متر مربع در محله گلشهربانه احداث و برای ساخت و تکمیل آن در مجموع 28 میلیارد و 350 میلیون تومان از اعتبارات ملی و بنیاد برکت هزینه شده است.

انتهای پیام/ م ح

استخدام 70 نفر در بیمارستان 97 تختخوابی بانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.