اصحاب رسانه‌ یکی از ستون های اصلی ایجاد نظم و امنیت پایدار در جامعه هستند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران و رسانه های گروهی استان، اصحاب رسانه  را یکی از ستون های اصلی ایجاد نظم و امنیت پایدار در جامعه اعلام کرد که در بهبود ماموریت‌های نیروی انتظامی نقش اساسی دارند و تکمیل کننده عملیات پلیس هستند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران  در تمام حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و علمی و فرهنگی نقش آفرین هستند، افزود: خبرنگاران و پلیس هر دو یک هدف را دنبال می کنند و آن برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه است.

 

فرمانده انتظامی مازندران نقش رسانه‌ها را در پیشگیری ناهنجاری‌های اجتماعی و آگاه سازی حقوق شهروندی در همکاری با پلیس بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: نیروی انتظامی در تمام ماموریت های پلیسی، رسانه‌ها را به عنوان همراه در کنار خود دیده است.

 

سردار میرفیضی با تاکید بر لزوم ترویج امید، نشاط و اطلاع رسانی در جامعه، افزود: با توجه به گسترش سرعت انتقال و انتشار اخبار در فضای مجازی، امروز نیروی انتظامی در اتاقی شیشه‌ای قرار گرفته که تمام طرح‌های آن با پیوست اجتماعی و رسانه‌ای همراه است.

 

وی رسانه‌ها را از لحاظ اثرگذاری به عنوان قوه چهارم در کشور‌های توسعه یافته عنوان کرد که با استفاده از ظرفیت ها و فعالیت در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری توانسته اعتماد جامعه را به دست آورد.

 

 فرمانده انتظامی مازندران یکی از دلالیل پیشرفت نیروی انتظامی در عملیات پلیسی را نظارت همه جانبه مردم در فعالیت های این نهاد اعلام کرد و گفت: پیشنهادات و انتقادات مردم از فعالیت های پلیسی در شناسایی نقاط ضعف فعالیت ها و مرتفع کردن آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

سردار میرفیضی همچنین بر رعایت وظیفه شهروندی از سوی مردم تاکید کرد و از خبرنگاران خواست با شناسایی و انتقال این وظایف به افراد جامعه و رعایت آن از سوی مردم، به پلیس در اجرای دیگر وظایف اولویت دار یاری رسانند.

 

وی ایجاد مراکز مشاوره را از دیگر اقدامات پلیس در برقراری امنیت و مقابله با آسیب های اجتماعی اعلام کرد و افزود:  به همین منظور در ۳۸ کلانتری استان مددکاران اجتماعی در زمینه هایی چون آسیب های اجتماعی، مشاوره تحصیلی و مذهبی کاملا رایگان به شهروندان مشاوره می دهند.

 

انتهای پیام/آ

 

ارتقای احساس امنیت با نقش آفرینی رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
متن مورد نظر خود را پیدا نکردم
آخرین اخبار