مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: خیر سنندجی با پرداخت بدهکاری مالی دو زندانی جرائم غیرعمد به مبلغ 200 میلیون ریال، آنان را از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگرداند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسحاق ابراهیمی گفت: این زندانیان جرائم غیرعمد که یکی از آنان در زندان مریوان به مدت چهار ماه و دیگری در بازداشتگاه کامیاران و به مدت پنج ماه زندانی بودند، با کمک این خیر سنندجی از زندان آزاد شدند.

وی مردم را حامیان اصلی ستاد دیه در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دانست و عنوان کرد: خوشبختانه مردم کردستان همواره ستاد دیه را در کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد یاری کرده‌اند که در این راستا کمک بیش از 700 میلیون تومانی آنان در جشن گلریزان امسال تایید کننده این موضوع است.

مدیرکل زندان‌های کردستان تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان را حدود 250 نفر اعلام کرد و گفت: برای آزادی این تعداد زندانی مبلغ بیش از 22 میلیارد تومان نیاز است.

ابراهیمی افزود: تعداد زندانیان جرائم غیرعمدآزاد شده از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 70 نفر بوده است .

نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه کردستان مبلغ گذشت شکات از ابتدای سال جاری تاکنون را بیش از 870 میلیون تومان عنوان کردو گفت: سال گذشته شاکیان پرونده‌های زندانیان جرائم غیرعمد با گذشت پنج میلیارد و 200 میلیون تومانی از حق خود، تاثیر بسزایی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد داشتند.

انتهای پیام/م

2 زندانی جرائم غیرعمداز زندان های استان کردستان آزاد شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.