نخستین دوره مسابقات فوتبال روی میز جام رسانه‌های استان فارس با قهرمانی تیم آوای فارس پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در رقابت‌های فوتبال روی میز جام رسانه‌های استان فارس که به منظور گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و روزخبرنگار در سالن خانه فوتبال رو میز ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، هفت تیم از رسانه‌های این استان در ۲ گروه با هم به رقابت پرداختند.


مسابقات در ۲ گروه با شرکت تیم‌های ایرنا الف، مهر، رازنامه، آوای فارس، همشهری، پانا و ایرنا ب، آغاز شد.


پس از انجام بازی‌های مقدماتی تیم‌های ایرنا الف، آوای فارس، راز نامه و همشهری به مرحله نیمه ن‌هایی راه یافتند.


در مرحله ن‌هایی این بازی‌ها آوای فارس و رازنامه برای تعیین تیم قهرمان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم آوای فارس با ترکیب مهدی راکعی و هادی بستام جام قهرمانی را از آن خود کرد.


تیم رازنامه با ترکیب نوید عبدالهی فرد و حسین کشتکار نائب قهرمان شد و تیم ایرنا الف. هم با ترکیب سیروس خلیقی و رضا قادری برسکوی سوم ایستاد.


همچنین تیم همشهری با ترکیب امیر عفاف و علی گزبلند رده چهارم را به خود اختصاص داد، خبرگزاری پانا با ترکیب پوریا کشاورز و امیر علی فتحی پنجم شد، خبرگزاری مهر با ترکیب هادی فتحی و امین صادقبان عنوان ششم کسب کرد وایرنا بر، هم با ترکیب علیرضا کهیاری فر و محمد حسن گلستان در رده هفتم ایستاد.


این مسابقات را کمیته ورزشی انجمن صنفی خبرنگاران با همکاری کمیته فوتبال رو میز فارس و شیراز و حمایت اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار کرد.


سرپرستی این مسابقات که حاشیه‌های جذابی هم داشت بر عهده مجید علمدار بود.
انتهای پیام/ر

قهرمانی آوای فارس در رقابت های فوتبال رو میزجام رسانه های فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار