مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: 38 اثر از هنرمندان اصفهانی در قالب طراحی گرافیک و نقاشی خط در نمایشگاه نام و القاب حضرت علی(ع) در خانه هنرمندان تا 19 مردادماه پذیرای علاقه‌مندان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرمسعود حلاج  اظهار کرد: نمایشگاه نام و القاب حضرت علی(ع) که تولید اثر آن در ماه مبارک رمضان در قالب یک کارگاه یک روزه صورت گرفته است، از 14 مرداد ماه در خانه هنرمندان واقع در خیابان آبشار، پارک ایثارگران برگزار شده و تا 19 مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: بعد از برگزاری کارگاه در ماه مبارک رمضان به شرکت‌کنندگان و گرافیست‌ها فرصتی دو هفته‌ای اختصاص داده شد تا آثار خود را اصلاح نهایی کنند و برای حضور در نمایشگاه تحویل دهند، هم‌اکنون 38 اثر از 38 هنرمند در قالب لوگو، پوستر و نقاشی خط در این نمایشگاه گردآوری شده است که صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت17 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه از تکنیک‌های تصویرگری و خوشنویسی هم در بین آثار استفاده شده است، تصریح کرد: روز چهارشنبه 18 مردادماه هم یک نشست تخصصی با موضوع نشانه و لوگوتایپ و بررسی آثار شرکت‌کننده به صورت یک کارگاه آموزشی در این نمایشگاه از ساعت 18 برگزار می‌شود، البته هنرمندان هم می‌توانند از نحوه فعالیت خود صحبت کرده و سؤالاتی از اساتید حاضر در نشست مطرح کنند.

حلاج یادآور شد: کارگاه‌های آموزشی همراه با تولید اثر را برای سه دوره و با موضوعات مختلف تعریف کرده‌ایم و در پاییز و زمستان هم برنامه داریم و به فراخور زمان، مناسبت آن را انتخاب می‌کنیم، اما رویکردمان به صورت کارگاه یک روزه خواهد بود تا هنرمندان بتوانند در کمترین زمان بیشترین بهره‌برداری را انجام دهند و در حین آموزش به خلق اثر هم بپردازند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.