پایگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور 96 زیر نظر اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ،کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد با بیان اینکه امسال نیز همانند سال گذشته آموزش و پرورش در بخش معاونت پرورشی و اداره مشاوره در بحث انتخاب رشته خدماتی را به داوطلبان ارائه می‌کند افزود:‌همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری،پایگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور شهرستان مهاباد فعالیت خود را آغاز کرد.

منصورمعماری آزاد گفت:‌ درآموزش و پرورش یک پایگاه انتخاب رشته ویژه دختران و پسران فعال است که در این پایگاه‌ خدمات انتخاب رشته با دقت و شناخت کامل از وضعیت پذیرش دانشگاهها توسط کارشناسان مشاوره تحصیلی ارائه می ‌شود.

کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش مهاباد گفت:‌ مشاورانی که در پایگاه‌ انتخاب رشته به داوطلبان خدمات ارائه می‌کنند، از نحوه انتخاب رشته صحیح، ظرفیت دانشگاهها و وضعیت سهمیه بندی‌ ها بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان سنجش آگاهی کامل دارند.

معماری آزاد، با توصیه به خانواده‌ ها مبنی بر اینکه برای انتخاب رشته دقت کافی را داشته و مراقب مؤسسات خصوصی باشندگفت:‌در ایام انتخاب رشته دانشگاهی،مؤسسات و آموزشگاههایی هستند که بدون آگاهی لازم اقدام به مشاوره می‌کنند و با تبلیغات وسیع می‌توانند خانواده‌ها را جذب کرده و آنان را فریب دهند.

مرکز انتخاب رشته آموزش و پرورش مهاباد از زمان اعلام نتایج آزمون سراسری به مدت یک هفته فعالیت خواهدکرد و فرزندان خانواده های فرهنگیان،کمیته امداد و بهزیستی از 50 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.

انتهایپیام/ع

آغاز به کار پایگاه مشاوره انتخاب رشته در مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.