سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ این انتظار نبود با وجود این همه نیروهای برجسته علمی و دانشگاهی، رئیس جمهور نتواند وزیر علوم را به مجلس معرفی کند.

میرزاده: چرا با وجود نیرو‌های برجسته علمی رئیس جمهور نتوانست وزیر علوم معرفی کند؟میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن انتقاد به دولت به دلیل عدم ارائه نام وزیر برای وزارت علوم و تحقیقات، اظهار داشت: بنده یکی از مدافعان دولت هستم، اما آیا یک شخص مناسب برای تصدی پست این وزارتخانه وجود نداشت؟

وی ادامه داد: این انتظار نبود با وجود این همه نیرو‌ی برجسته علمی و دانشگاهی رئیس جمهور نتواند وزیری را به مجلس معرفی کند و این در صورتی است که وزارت علوم به دلیل اهمیت جایگاهش می‌تواند به دیگر وزارتخانه‌ها نیرو معرفی کند.

نماینده مردم گرمی تأکید کرد: این همه پروفسور، رئیس دانشگاه، استاد، مدیران کل، معاونان و غیره در کشور وجود دارد و این سوال مطرح است که آیا شخص مناسبی برای حضور در این پست وجود نداشت؟ اگر دور اول دولت بود این موضوع ایرادی نداشت، اما  آیا آقای روحانی در طی چهار سال ریاست جمهوری به موضوع انتخاب وزیر علوم فکر نکرده اند؟

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به معرفی آقای بطحائی به عنوان وزیر آموزش و پرورش، بیان داشت: به نظر می‌رسد وی گزینه خوبی برای وزارت آموزش و پرورش باشد، اما این موضوع باید ابتدا به صورت کمیسیونی و فراکسیونی بررسی شود تا بتوان در مورد آن اظهارنظر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار