یزد؛

افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در یزد

کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در چهار ماه نخست امسال در یزد 50 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سردارایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ضرورت مشارکت عمومی در راستای ارتقای امنیت عمومی،‌گفت: افزایش کشفیات نیروی انتظامی استان یزد در چهار ماه نخست امسال 50 درصد افزایش یافته است.

 سردارکاکاوند در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار برگزار شده است، با اشاره به نقش خبرنگاران در ارتقای امنیت عمومی، اظهار کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با استفاده از قلم خود نسبت به جذب مشارکت عمومی در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه اقدام کنند.

وی افزود: اگر مروری به گذشته داشته باشیم متوجه می‌شویم که مسائل و دغدغه‌های مردم با اقدامات همه جانبه نیروی انتظامی کاهش چشم گیری پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با اشاره به کاهش جرائم در حوزه‌های مختلف،‌گفت: هر ساله برنامه‌های مختلفی از سوی پلیس برای کنترل وضعیت عمومی جامعه و کاهش جرائم مختلف تدوین و اجرایی می‌شود.

کاکاوند با اشاره به دستاوردهای مطلوب فرماندهی انتظامی استان یزد،‌خاطرنشان کرد: در چهار ماه سال جاری نیروی انتظامی استان یزد با کشف قریب به 17 تن انواع مواد مخدر بیش از 50 درصد افزایش کشفیات را داشته است.

این مقام مسئول افزایش قریب به 50 درصدی کشفیات کالای قاچاق، کاهش دو درصدی جرائم و افزایش سه درصدی کشفیات سرقت در حوزه پلیس آگاهی را از جمله دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان یزد دانست و بیان کرد: خوشبختانه در چهار ماه نخست امسال شاهد کاهش 11 درصدی تصادفات در استان یزد هستیم.

وی در مورد دستاوردهای نیروی انتظامی استان یزد در حوزه جرائم فضای مجازی خاطرنشان کرد: پلیس فتای یزد با افزایش دو درصدی کشفیات فضای مجازی در استان توانسته رتبه اول کشور در بحث کشفیات را به خود اختصاص دهد.

فرمانده انتظامی استان یزد تلاش شبانه روزی عوامل پلیس به ویژه پلیس‌های تخصصی را یکی از عوامل تأثیرگذار در کسب دستاوردهای نیروی انتظامی دانست و افزود: برقراری نظم و امنیت عمومی مستلزم تلاش و مشارکت عمومی مردم است.

کاکاوند در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز در استان یزد، خاطرنشان کرد: طرح کشوری و استانی ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار مسئولان است.

انتهای پیام/ی

جذب مشارکت عمومی در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.