معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: احتمالا نشست بعدی ستاد اربعین در عراق برگزار می‌شود.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم اربعین اظهار داشت: در جلسه مشترک ستاد مرکزی اربعین با ستاد مستقر در عراق به مسئولان مربوطه اعلام کردیم تا مشکلات خود را مطرح کنند و در داخل کشور هم تلاش شد تا اقدامات ساختارمندی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: کمیته‌های مربوطه و استان‌ها در جریان اقدامات مشترکی که باید انجام بدهند، قرار دارند. لازم بود تا ارتباط منطقی میان ستاد ایران و عراق شکل می‌گرفت.

ذوالفقاری با بیان اینکه با توجه به هماهنگی که با سفیرمان در عراق داریم قرار است تا ساختارهای داخل کشور را کاملا منسجم کنیم، اضافه کرد: در گذشته برخی از سازمان‌ها خودشان می‌رفتند و کارها را هماهنگ می‌کردند در آن زمان این عمل خوب بود اما اکنون باید از اقدامات موردی، بخشی و سازمانی عبور و با هماهنگی و  انسجام کامل در داخل کشور و  عراق کار را دنبال کنیم.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: ممکن است که نشست بعدی ما در عراق برگزار شود و اهداف ما از برگزاری اینگونه نشست‌ها این است که هماهنگی و نظم را به حداکثر برسانیم.

وی افزود: باید میان کمیته‌های ایران و کمیته‌های ستاد عراق و سرکنسولگری ارتباطی سیستماتیک برقرار باشد و در جریان تصمیمات و اقدامات قرار بگیرند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در پاسخ به اینکه سال گذشته پارک خودروهای زائران با مشکلاتی مواجه شد، گفت: زیرساخت‌ها در حال تکمیل شدن هستند و اقداماتی در این زمینه هم انجام شده است کسانی که خودروهایشان را در پارکینگ‌ها می‌گذارند و سرقت یا هر حادثه دیگری رخ داد مسئول پارکینگ باید خسارت آنان را پرداخت کند.

انتهای پیام/

آخرین خبرها از برگزاری مراسم اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
خدا قسمت همه بکنه من که تا حالا نرفتم
آخرین اخبار