معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران ایلام از راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی خادمان رضوی در ۶ مدرسه علمیه خواهران استان خبر داد.

راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی خادمان رضوی در ایلام

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،زینب عزیزپور اظهار کرد: برای گسترش و ترویج ارزش‌ها و علوم و معارف رضوی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده و پیشگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن در بین زنان و دختران جامعه، در 6 مدرسه علمیه خواهران استان کانون فرهنگی خادمان رضوی، افتتاح شد .

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران تعداد خادمان رضوی از حوزه‌های علمیه استان را 65 نفر اعلام کرد و ادامه داد: این افراد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در مشهد، قم و ایلام، در یک مرکز تبلیغی مانند مسجد، مدرسه، بقاع متبرکه و امامزادگان، حسینیه، مجالس خانگی، و ... به صورت هفتگی در خصوص زندگی و سیره امام رضا (ع) و به ویژه سبک زندگی اسلامی در خانواده، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی خود را آغاز خواهند کرد.

عزیزپور به تبیین اهداف این طرح پرداخت وافزود: از جمله اهداف این طرح می‌توان به هدایت راهبری و جهت دهی به فعالیت‌های تبلیغی مبلغان خواهر، تبلیغ فرهنگ رضوی در بین طلاب، دانش‌آموختگان، زنان، دختران و خانواده‌ها، ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده با تکیه بر آموزه‌های اسلامی و رضوی و ترغیب و تشویق اقشار مختلف به آشنایی با علوم، معارف و سیره امام رضا (ع) و انس و ارتباط قلبی با آن حضرت و عمل به آموزه‌های رضوی اشاره کرد.

 انتهای پیام/ د

اجرای طرح حوزه علمیه خواهران در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.