باشگاه خبرنگاران با ۷۰۰هزار عضو بعد از کانال مقام معظم رهبری یکی از پر عضوترین کانال های کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حمید حاجی نژاد مدیر امور استان های باشگاه خبرنگاران جوان در جلسه آموزشی که با حضور سردبیران، خبرنگاران و مدیران استان های یزد، اصفهان، فارس ، سیستان بلوچستان و هرمزگان به میزبانی استان کرمان برگزار شد،به موفقیت های باشگاه خبرنگاران در عرصه خبر و مقبولیت های جمعی در بین مردم اشاره کردو گفت:خوشبختانه هم اکنون باشگاه خبرنگاران یکی از خبرگزاری های مطرح در سطح کشور است.

وی بحث آموزشی خبرنگاران و دبیران  باشگاه در سراسر کشور را یکی از مسایل اساسی امروز عنوان کرد و افزود:باید بحث آموزش در بین استان ها در نظر گرفته شود.

حاجی نژاد باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان را یکی از مراکز موفق ذکر و تصریح کرد: خوشبختانه کرمان یکی از مراکزیست که تاکنون خوب عمل کرده است.

وی به تجلیل از خبرنگاران برتر در کشور اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار از خبرنگاران برتر مراکز استان ها در تهران تجلیل شد.

وی بر افزایش تولید در عرصه خبر تاکید کرد و افزود:قطعا استفاده از افراد کار آزموده و دقیق در بحث تولید اخبار و افزایش رضایتمندی عمومی موثر است.

در حاشیه این جلسه آموزشی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان به همراه فرماندار در جمع خبرنگاران حضور و با اهدای گل از تلاشگران این عرصه قدردانی کردند.

 

باشگاه خبرنگاران ؛پرعضوترین کانال خبری کشور

باشگاه خبرنگاران ؛پرعضوترین کانال خبری کشور+تصاویر

باشگاه خبرنگاران پرعضوترین کانال خبری کشور + تصاویر

باشگاه خبرنگاران پرعضوترین کانال خبری کشور + تصاویر


انتهای پیام/ی

باشگاه خبرنگاران ؛پرعضوترین کانال خبری کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار