مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید فنی و حرفه ای استان سمنان صبح امروز چهارشنبه 18 مرداد 96 برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابراهیم محمودی مدیرکل سابق فنی و حرفه ای استان سمنان در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، گفت: ۵۵درصد مهارت جویان فنی حرفه‌ای سمنان طی سال گذشته وارد بازار کار شدند.

 

وی افزود: این در حالی است که این رقم در سال ۹۴ بین ۴۰تا ۴۵درصد بود و امسال پیش‌بینی می‌شود شاهد تکرار رکورد سال قبل و حتی افزایش آن باشیم.

 

مدیرکل سابق فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: با توجه به شرایط اشتغال امروز جامعه فنی و حرفه ای در سیاستی جدید وضعیت جذب بازار کار برای نیروهای آموزش‌دیده فنی و حرفه‌ای را طی سال‌های اخیر ارتقا داده است و این نشان می‌دهد که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای اشتغال جوانان چقدر اهمیت دارد.

 

محمودی تاکید کرد: مجموع تعهد آموزشی فنی و حرفه‌ای استان سمنان در طول سال جاری در بخش دولتی دو میلیون و ۶۰۰هزار نفر ساعت و در بخش خصوصی یک‌میلیون و ۱۰۰هزار ساعت است.

 

فاطمه منصوری مدیرکل جدید فنی و حرفه ای استان سمنان نیز در این مراسم بر آموزش فنی و حرفه ای در راستای مقابله با بیکاری جوانان تاکید کرد و گفت: این روند رو به پیشرفت در این اداره کل ادامه خواهد یافت.

 

وی افزود: خوشبختانه فنی و حرفه ای استان سمنان از تعهدات اشتغال زایی خود در سال۹۶ عقب نیست و امیدواریم در پایان سال بتوانیم چه در بخش تعهدات خصوصی و چه دولتی اقدامات خوبی را شاهد باشیم.


گفتنی است ، فاطمه منصوری به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فنی و حرفه ای معرفی و از خدمات ابراهیم محمودی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تقدیر شد.


انتهای پیام / ه


مدیرکل جدید فنی و حرفه ای استان سمنان منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.