مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: بازی مقابل فولاد خوزستان از حساسیت بالایی برخوردار است و ما در این دیدار با تمام توان به میدان می رویم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی روز جمعه سیاه جامگان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:بازی فوق العاده سختی را مقابل تیم فولادخوزستان در پیش داریم چرا که این تیم با وجود بازیکنان جوان زیادی که در اختیار دارد تاکنون نتوانسته به نتایج خوبی دست پیدا کند و به همین دلیل در بازی روز جمعه مقابل ما با تمام توان به میدان می روند تا بتوانند ضمن کسب سه امتیاز به 2 هفته ناکامی در لیگ پایان دهند.

او ادامه داد:می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم و مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران قرار می‌گیریم.هر چند تیم فولادخوزستان هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ نتیجه‌گیری تیم خوبی است اما در 2هفته ابتدایی لیگ نتوانست به نتایج مناسبی دست پیدا کند. امیدوارم یک بازی خوب ارائه بدهیم و از آبروی فوتبال مشهد دفاع کنیم به طوری که در پایان با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

عباسی در ادامه با اشاره به قضاوت ضعیف رضا عادل در دیدار سیاه جامگان و سپیدرود رشت بیان کرد:عادل با اینکه یک داور جوان و تازه وارد به لیگ است اما نتوانست آن چنان که باید قضاوت خوبی را انجام دهد .او متاسفانه در پنالتی که به سود تیم سپیدرود اعلام کرد مرتکب اشتباه تاثیر گذاری شد و با اینکه تیم ما توانست با سه امتیاز گیلان را ترک کند اما به نظر می رسد اشتباهات داوری مانند فصل گذشته از هفته های ابتدایی باز هم بر علیه تیم ما آغاز شده است.من امیدوارم که کمیته داوران به اشتباهات داوران بیشتر رسیدگی کند تا حق هیچ تیمی پایمال نشود.

مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان درباره روند رو به رشد این تیم گفت:خوشبختانه در 2هفته اخیر با تلاش و کوشش فروان بازیکنان به نتایج دلخواه خود دست یافته ایم و در صورت ادامه این روند می توانیم نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مالک سیاه جامگان درمورد بازی با فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار