اردبیل؛

حمایت از تولید داخلی منجر به ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی می شود

ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی از ویژگی مهم حمایت از تولید داخلی است که در این راستا ضروری است که از واحدهای تولیدی حمایت ویژه‌ای صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بازدید از شرکت سولار پایپ اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر عدم تامین کالاهای مورد نیاز برای پروژه‌های عمرانی از تولیدکنندگان استان سبب رکود تعدادی از آن‌ها شده است که نیاز است این موضوع مورد توجه واقع شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی از ویژگی مهم حمایت از تولید داخلی است که در این راستا ضروری است که از واحدهای تولیدی حمایت ویژه‌ای صورت بگیرد و تمام دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به این که بار دیگر سال جدید را بر مبنای اقتصاد نام‌گذاری کردند، بیان کرد: در کنار اقتصاد مقاومتی باید بر تولید و اشتغال به طور ویژه تاکید شود که با برنامه‌ریزی، حمایت جدی و دلسوزانه از واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توان زمینه‌های بسیار خوبی را برای رفع بیکاری جوانان فراهم آورد و چرخه تولید و اشتغال‌زایی را به چرخش در آورد.

عاملی بیان کرد: نیاز است که در این زمینه مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه به حداقل برسانیم، چرا که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

 

انتهای پیام/ع

حمایت از تولید داخلی  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.