وی با بیان اینكه كار تولید مستلزم فكر و آگاهی است، گفت: محصولات رسانه ها نه فقط برای مردم عادی، بلكه برای مسئولان و مدیران نیز آموزنده است.
چیت چیان با اشاره به نقش رسانه ها در كاهش اوج مصرف برق اذعان داشت: اوج مصرف برق امسال ٥٥ هزار ٤٠٠ مگاوات بود كه اگر همكاری مشتركان نبود، چهار هزار و ٥٠٠ مگاوات به این رقم اضافه می شد.
وزیر نیرو در پایان گفت: در صورتی كه این چهار هزار و ٥٠٠ مگاوات مدیریت نمی شد، مجبور می شدیم به همین میزان خاموشی در كشور اعمال كنیم و رسانه ها به منزله پایه این همكاری ها بودند.
انتهای پیام/